quarta-feira, 25 de agosto de 2010

2) Five years - Cinco anos




I was born in Luanda - Angola. My father has two nationalities: Portuguese and South African - he was born in Lourenço Marques (Mozambique). My mother also has two nationalities: Russian and South African - she was born in Baku (Azerbaijan). I have a brother who was born on the same day as I, but exactly one year later. He was born in South Africa. I have three nationalities: South African, Portuguese and Russian, and I speak all three languages

Nasci em Luanda.  O meu pai têm duas nacionalidades: Portuguesa e Sul Africana - pois nasceu em Lourenço Marques na antiga colónia portuguesa de Moçambique. A minha mãe têm também duas nacionalidades: a da Russia e da Àfrica do Sul - ela nasceu em Baku no Azerbaijão. Tenho um irmão que nasceu no mesmo dia que eu, mas exactamente com um ano de diferença sendo assim mais novo que eu. Eu tenho três nacionalidades: sou Sul Africana, Portuguesa e Russa e falo as três linguas.
  



  1. PAULO PINHEIRO 
VIEIRA
    PAULO PINHEIRO VIEIRA em 2009-06-17
    | PPV | * * * * * | Super linda!


 


One day the Flower Fairy said that I would be very beautiful and that I would become a top model; ... and so it came that at the age of 5 I became a model with GAPA AGENCY - Rosebank - Johannesburg - South Africa.

Num belo dia, fui visitada pela Fada das Flores que me disse que eu iria ser muita linda e que ia ser uma modelo; .... e foi assim que eu aos 5 anos me tornei modelo através da GAPA AGENCY - Rosebank - Johannesburg - Àfrica do Sul.





Sem comentários:

Enviar um comentário